VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK!Számlaszámunk: HU 35 11600001-00000001-98498353
Általános tudnivalók:
. Áraink az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
. A megrendelés menete: A megrendelésre kivánt termék(ek) adatlapján kattintson
a "Kosárba teszem" gombra. A megrendelés a Megrendelő adatainak megadása után
a "Megrendelés gombra" kattintva véglegesíthető.
. A megrendelés visszaigazolása: A megrendelést követően a kapcsolattartónk te-
lefonon vagy e-mailban egyeztet a Megrendelővel.
. A megrendelés fogadását követően rendszerünk azonnal egy automatikus (magyar
nyelvű) e-mail üzenetet küld a Megrendelő által megadott e-mail címre.
. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve
iktatásra nem kerül.
. 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint
az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
Regisztráció, bejelentkezés:
. Webáruházunkba minden vásárlónak lehetősége van regisztrációra.
Regisztráció menete:
1. Kattintson a bejelentkezés panelen olvasható Regisztráció linkre
2. Adja meg a szükséges adatokat
3. Kattintson a Regisztráció gombra
4. A regisztrációt követően a bejelentkezés automatikusan történik
. Bejelentkezni a Bejelentkezés panelen a regisztráció során megadott e-mail cím
és jelszó használatával lehetséges.
. A regisztráció ingyenes.
. A regisztráció illetve bejelentkezés nem feltétele a vásárlásnak.
Szállítás:
. Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.
. A megrendelt termék(ek) kiszállítása a megrendelés értékétől független történ-
het Futárszolgálat GLS útján, utánvétellel.
1. Futárszolgálat csomagküldő szolgálat utánvétellel:
. A küldeményt napi GLS Futárszolgálattal kapja meg. Amennyiben Megrendelő kapcsolat-
tartónkkal történő előzetes egyeztetés után hozzájárul, hogy a telefon-
számát megadjuk a szállító részére a szállítási időpont egyeztetése
céljából, abban az esetben a telefonon történő egyeztetett időpontban
kerül szállításra a küldemény.
Amennyiben a GLS Futárszolgálata valami miatt nem tudja kézbesí-
teni kétszeri kiszállítás ellenére sem a küldeményt (pl. épp senki nem
tartozkodik a megadott címen) Telefonon egyeztessen a futárral!!!!
A küldeményt átvételkor a GLS Futárnak kell fizetni.
Mindig győződjön meg a küldemény sértetlenségéről!Magyar Posta !
Házhoz szállítás 1990+1100ft. utányét.
Csomagautomattába,Posta pontra,Postára kézbesítés 990+1100ft.utánvét
2. Személyes átvétel:
. A megrendelt terméket személyesen is átveheti üzletünkben Óra-Ékszer-
üzlet, Budapest, Csepelen Deák tér 1. Piac /48-s számú üzlet).
Nyitvatartási idő: H.: 8.30.-15.30. óráig, K-Cs.: 8.30.-16.30. óráig.P.:7.30-16.30.óráig. Sz.:7.30.-13.00. óráig!Amennyiben a termék(ek) átvétele a megrendeléstől számított 5 munkanapon
belül nem történik meg, a megrendelést semmisnek tekintjük.
. Szállítási költség:
. Megrendelő által fizetendő szállítási költség a vásárlás összegén felül 2500. Ft. azaz Kettőezerötszáz forint. Utánvét+1100Ft.
Szavatosság, garancia:
. Az ékszerekre átvételtől számított 1 év szavatosság vonatkozik.
. A szavatosság/garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük az eredeti
tanúsítvánnyal/számlával együtt címünkre (Torma és Torma Arany-cuki BT. 1214.
Budapest, Martinovics u. 15.) vissza juttatni.
. A szavatosságot/garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a terméket
hiánytalanul az eredeti tanúsítvánnyal/számlával együtt küldi vissza.
A szavatossági /garancia igény nem érvényesíthető:
1. A nem rendeltetésszerű használatokból eredő meghibásodásokra illetve sérülé-
sekre
2. A méretváltoztatásokra
3. A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl. fémallergia)
4. A különféle vegyszerek (kozmetikumok,tisztítószerek, stb.) által okozott
károsodásokra, elszíneződésekre
5. Használatból eredő kopásra illetve korrodálásra.
. A javítás céljából visszajuttatott terméket megvizsgáljuk és a javítását a lehető
legrövidebb időn belül megkezdjük. A javított terméket a Megrendelő által kért
címre díjmentesen mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére ter-
mészetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba
valamely olyan okból keletkezett, melyre a szavatosság/garancia igény nem érvénye-
síthető (lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a
Megrendelőt terheli. Ez esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható
költségekről tájékoztatjuk.
Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket
visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
. A szavatossági/garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003.
(VII.30.) GKM rendeletben illetve a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak
az írányadók.
A vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetési garancia:
. A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a megrendelt termék(ek)
kézhezvételétől számított 15 munkanapon belül lehetőség van a vásárlástól elállni.
Azaz ha a termék esetleg valami miatt nem megfelelő és Ön hiánytalanul és sérülés-
mentesen címünkre (Torma és Torma Arany-cuki BT. 1214. Budapest, Martinovics u.15.)
visszaküldi, visszafizetjük a megrendelt termék(ek) teljes vételárát.
. Figyelem! A 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet 5.§C pontjának értelmében méretre
elkészített karikagyűrű(k) és egyedi ékszerek készítése esetén a Megrendelőt a vásárlástól való elállás joga nem illeti meg.
Adatvédelem:
. A Torma és Torma Arany-cuki BT. kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok
(így a 1992. évi LXIII. törvény) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes
adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki.