Kosár

>>>
 
 

Belépés

 


VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK!

Számlaszámunk:  HU 35 11600001-00000001-98498353

Általános tudnivalók:

. Áraink az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
. A megrendelés menete: A megrendelésre kivánt termék(ek) adatlapján kattintson
a "Kosárba teszem" gombra. A megrendelés a Megrendelő adatainak megadása után
a "Megrendelés gombra" kattintva véglegesíthető.
. A megrendelés visszaigazolása: A megrendelést követően a kapcsolattartónk te-
lefonon vagy e-mailban egyeztet a Megrendelővel.

. A megrendelés fogadását követően rendszerünk azonnal egy automatikus (magyar
nyelvű) e-mail üzenetet küld a Megrendelő által megadott e-mail címre.

. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve
iktatásra nem kerül.
. 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint

az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

Regisztráció, bejelentkezés:

. Webáruházunkba minden vásárlónak lehetősége van regisztrációra.

Regisztráció menete:

1. Kattintson a bejelentkezés panelen olvasható Regisztráció linkre
2. Adja meg a szükséges adatokat
3. Kattintson a Regisztráció gombra
4. A regisztrációt követően a bejelentkezés automatikusan történik


. Bejelentkezni a Bejelentkezés panelen a regisztráció során megadott e-mail cím
és jelszó használatával lehetséges.
. A regisztráció ingyenes.
. A regisztráció illetve bejelentkezés nem feltétele a vásárlásnak.

Szállítás:

. Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.
. A megrendelt termék(ek) kiszállítása a megrendelés értékétől független történ-

het Futárszolgálat GLS útján, utánvétellel.

1. Futárszolgálat csomagküldő szolgálat utánvétellel:

. A küldeményt napi GLS Futárszolgálattal kapja meg. Amennyiben Megrendelő kapcsolat-
tartónkkal történő előzetes egyeztetés után hozzájárul, hogy a telefon-
számát megadjuk a szállító részére a szállítási időpont egyeztetése
céljából, abban az esetben a telefonon történő egyeztetett időpontban

kerül szállításra a küldemény.
Amennyiben a GLS Futárszolgálata valami miatt nem tudja kézbesí-

teni kétszeri kiszállítás ellenére sem a küldeményt (pl. épp senki nem
tartozkodik a megadott címen) Telefonon egyeztessen a futárral!!!!

A küldeményt átvételkor a GLS Futárnak kell fizetni.
Mindig győződjön meg a küldemény sértetlenségéről!

Magyar Posta !

Házhoz szállítás 1990+1100ft. utányét.

Csomagautomattába,Posta pontra,Postára kézbesítés 990+1100ft.utánvét

2. Személyes átvétel:
. A megrendelt terméket személyesen is átveheti üzletünkben Óra-Ékszer-
üzlet, Budapest, Csepelen Deák tér 1. Piac /48-s számú üzlet).
Nyitvatartási idő: H.: 8.30.-15.30. óráig, K-Cs.: 8.30.-16.30. óráig.P.:7.30-16.30.óráig. Sz.:7.30.-13.00. óráig!

Amennyiben a termék(ek) átvétele a megrendeléstől számított 5 munkanapon
belül nem történik meg, a megrendelést semmisnek tekintjük.

. Szállítási költség:

. Megrendelő által fizetendő szállítási költség a vásárlás összegén felül 2500. Ft. azaz Kettőezerötszáz forint. Utánvét+1100Ft.

 

Szavatosság, garancia:

. Az ékszerekre átvételtől számított 1 év szavatosság vonatkozik.
. A szavatosság/garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük az eredeti
tanúsítvánnyal/számlával együtt címünkre (Torma és Torma Arany-cuki BT. 1214.
Budapest, Martinovics u. 15.) vissza juttatni.

. A szavatosságot/garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a terméket
hiánytalanul az eredeti tanúsítvánnyal/számlával együtt küldi vissza.


A szavatossági /garancia igény nem érvényesíthető:

1. A nem rendeltetésszerű használatokból eredő meghibásodásokra illetve sérülé-
sekre
2. A méretváltoztatásokra
3. A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl. fémallergia)

4. A különféle vegyszerek (kozmetikumok,tisztítószerek, stb.) által okozott
károsodásokra, elszíneződésekre
5. Használatból eredő kopásra illetve korrodálásra.

. A javítás céljából visszajuttatott terméket megvizsgáljuk és a javítását a lehető
legrövidebb időn belül megkezdjük. A javított terméket a Megrendelő által kért
címre díjmentesen mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére ter-

mészetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba
valamely olyan okból keletkezett, melyre a szavatosság/garancia igény nem érvénye-
síthető (lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a
Megrendelőt terheli. Ez esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható
költségekről tájékoztatjuk.

Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket
visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
. A szavatossági/garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003.
(VII.30.) GKM rendeletben illetve a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak
az írányadók.

A vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetési garancia:

. A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a megrendelt termék(ek)
kézhezvételétől számított 15 munkanapon belül lehetőség van a vásárlástól elállni.

Azaz ha a termék esetleg valami miatt nem megfelelő és Ön hiánytalanul és sérülés-
mentesen címünkre (Torma és Torma Arany-cuki BT. 1214. Budapest, Martinovics u.15.)
visszaküldi, visszafizetjük a megrendelt termék(ek) teljes vételárát.

. Figyelem! A 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet 5.§C pontjának értelmében méretre
elkészített karikagyűrű(k) és egyedi ékszerek készítése esetén a Megrendelőt a vásárlástól való elállás joga nem illeti meg.
 

Adatvédelem:

. A Torma és Torma Arany-cuki BT. kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok
(így a 1992. évi LXIII. törvény) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes

adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki.